E premte, 9.1.2009
RSS RSS Arkiva Marketing Kontakt
Ballina
Opinione
Ekonomi
Kulturė
Sport
Dosier
Spektėr
Stil
Shėndet
VIP
Teknologji
Psycho
Shkencė
Kuriositete
Foto Arkiva
Video Arkiva
TV Panorama



























Ballina > Kurrė nuk ėshtė vonė t’ia fillosh pijes
Kurrė nuk ėshtė vonė t’ia fillosh pijes
Kurrė nuk ėshtė vonė t’ia fillosh pijes
Hulumtimet tregojnė se konsumimi mesatar i alkoolit mbron nga sėmundjet e zemrės, ndėrsa studimet mė tė reja shtojnė se personat tė cilėt ia fillojnė pijes nė moshė mesatare, po ashtu kanė dobi nga konsumimi i kontrolluar i alkoolit.

Në studim kanë marrë pjesë 7.700 meshkuj dhe femra, të moshave ndërmjet 45 dhe 65 vjeçare, ndërsa shkencëtarët janë përqendruar te ata të cilët pikërisht në këtë moshë kishin qenë fillestarë në konsumimin e alkoolit.

Rezultatet kanë treguar se ish-joalkoolikët kanë rezultuar me kolesterol më të ulët, shtypje më të ulët të gjakut dhe rrezik më të vogël për sëmundjet e zemrës.


Publikuar: 11.07.2008 01:47:08
Lexuar: 87 herė
Fjalėt kyēe: Kurrė, vonė, fillosh, pijes,
  


Lajmet e fundit
Ēakėrdisja me ambasadat e reja tė Kosovės Ēakėrdisja me ambasadat e reja tė Kosovės
Reli Dakar: Terry vdiq nga sulmi kardiak Reli Dakar: Terry vdiq nga sulmi kardiak
Verė ’90, kur Alia “puthej” me Gorbaēovin Verė ’90, kur Alia “puthej” me Gorbaēovin



Lajmet te ngajshme
Vitamina D dhe parat-hormoni tė lidhur me depresionin Vitamina D dhe parat-hormoni tė lidhur me depresionin
Domatet kundėr kancerit Domatet kundėr kancerit
"Fast Food" dhe sėmundja Alzheimer
Njohuri dhe fakte rreth cirrozės Njohuri dhe fakte rreth cirrozės
Vitamina K dhe diabeti Vitamina K dhe diabeti
Gratė e moshuara pėrfitojnė nga terapia me hormone Gratė e moshuara pėrfitojnė nga terapia me hormone
Alkooli shkakton edhe pankreasin Alkooli shkakton edhe pankreasin
Shqetėsimi & stresi i provimeve ndikon nė kujtesė Shqetėsimi & stresi i provimeve ndikon nė kujtesė
Uji ndihmon lirimin e testosteronit Uji ndihmon lirimin e testosteronit
Arseni nė ujė rrit rrezikun nga diabeti Arseni nė ujė rrit rrezikun nga diabeti
Google Yahoo MSN