Brokoli, aleat tė shėndetit. Jo vetėm pėrfaqėsojnė njė nga ushqimet me veti antitumorale, por tashmė shfaqen dhe si miq tė kockave.
Kjo falë sasisë së madhe të vitaminës K që përmbajnë. Kjo perime ashtu si dhe spinaqi, drithërat dhe vaji bimorë, shtojnë densitetin kockor dhe ndikojnë në mbrojtjen nga ulja e densitetit kockor te gratë që sapo kanë hyrë në periudhën e menopauzës, tregojnë dy studime të dy skocezë, të publikuar në të përditshmen Daily Mail.
Studimi i parë është kryer nga ekip shkencëtarësh të universitetit të Aberdeen te gra të moshave nga 49 deri 54 vjeçe, ka treguar një lidhje direkte mes dozave të lartë të vitaminës K dhe densitetit më të lartë kockor. Kolegët e Universitetit të Dundee kanë treguar se, vitaminat K dhe D, së bashku me kalciumin, ndikojnë në shtimin e densitetit kockor. Ata kanë shtuar se, efektet mund të arrihen thjesht duke zgjedhur dietën e duhur, pa ju drejtuar integratorëve ushqimorë./Panorama/