E premte, 9.1.2009
RSS RSS Arkiva Marketing Kontakt
Ballina
Opinione
Ekonomi
Kulturė
Sport
Dosier
Spektėr
Stil
Shėndet
VIP
Teknologji
Psycho
Shkencė
Kuriositete
Foto Arkiva
Video Arkiva
TV Panorama



























Ballina > Spektėr > Shėndet > Mitet dhe kontradiktat mbi konsumimin e kafesė
Mitet dhe kontradiktat mbi konsumimin e kafesė
Mitet dhe kontradiktat mbi konsumimin e kafesė
Konsumatorėt e kafesė ende nuk janė tė qartė nėse kafeja ka efekte pozitive apo negative nė shėndetin e tyre. Kjo pasi studime tė ndryshme gjatė viteve kanė dhėnė edhe rezultate tė ndryshme, madje shpeshherė edhe kontradiktore. Njė artikull i publikuar disa ditė nga e pėrditshmja amerikanė "New York Times" tregon mbi kėto studime, mitet ekzistuese rreth kafesė, dhe efektet e saj nė organizmin e njeriut. A ka mundėsi qė kėto kontradikta pėr kafenė dhe kafeinėn tė jenė tė drejta? Pėrgjigjja ėshtė po, pasi kafeja dhe ēaji, mbi tė gjitha kanė nė pėrbėrjen e tyre kimikate tė ndryshme, tė cilat mund tė ndikojnė nė forma e mėnyra tė ndryshme nė shėndetin e njeriut.

Hidratimi

Për një kohë të gjatë tek njerëzit dhe një grup mjekësh mbizotëronte mendim,i se kafeja dhe kafeina ishin diuretike. Por studimet e kryera vitet më të fundit treguan se njerëzit të cilët konsumojnë deri në 550 miligramë kafeinë në ditë prodhojnë urinë po aq sa ata persona të cilët nuk marrin kafeinë. Por konsumimi i kafeinës mbi 575 miligramë, kthehet në diuretike. Kështu nëse ju konsumoni rreth 330 miligramë kafeinë në ditë, nuk do ju duhet të urinoni më tepër se në rastin kur do të pinit 400 mililitra ujë. Personat të cilët konsumojnë një sasi të caktuar kafeine brenda dozave të lejuara, janë të hidratuar, dhe ashtu si uji, ndihmon në nevojat e organizmit për lëngje.

Sëmundjet e zemrës

Pacientët që kanë probleme me zemrën, sidomos ata që kanë presionin e lartë të gjakut, duhet të konsumojnë në një masë të caktuar kafenë dhe kafeinën, pasi njihen efektet e saj stimuluese. Por studimet e kryera 10 vitet e fundit në mbi 400 000 persona treguan se rastet e sëmundjeve e zemrës nuk tregojnë rritje te njerëzit të cilët vazhdojnë të konsumojnë kafen e mëngjesit, me apo pa kafeinë.

"Kundërshti që duhen besuar", përfundojnë kardiologët e Universitetit të Kalifornisë, në San Francisko. Evidencat tregojnë se kafeja dhe kafeina e konsumuar në sasi të caktuara rrit rrezikun për shfaqjen e problemeve të zemrës, atakut kardiak, vdekja e hershme apo edhe prishje e ritmit të zemrës. Por në fakt tek 27 000 gra të studiuara në 15 vjet në qendrën e Studimeve të shëndetit të gruas në Iowa, rezultoi se gratë që pinin një deri në tre kafe në ditë reduktonin në 24 për qind rrezikun e problemeve kardiovaskulare.

Hipertensioni

Kafeina shkakton një rritje të lehtë dhe të përkohshme të presionit të gjakut. Por studimi i realizuar tek disa 15 000 femra, tregoi se gratë të cilat konsumonin kafe me apo pa kafeinë për një dekadë ishin njëlloj të predispozuarat shfaqnin shenja hipertensioni si gratë që nuk konsumonin kafe. Një studim i John Hopkins tek 3 000 meshkuj tregoi se ndikimi i kafes dhe kafeinës në shfaqjen e hipertensionin ishte shumë i ulët.

Kanceri

Në vitin 1981 në Harvard u tha se konkluzionet e një studimi tregonin rrezikun e lartë që sillte konsumimi i kafesë në shfaqjen e kancerit në pankreas. Por konsumimi i kafesë ka vazhduar gjithnjë e më tepër dhe studimet e mëtejshme treguan se duhani dhe kafeja ndikonte në zhvillimin e kancerit.

Hollimi i kockave

Disa studime të viteve të kaluara thanë se konsumimi i kafesë shkaktonte hollimin e kockave dhe frakturat. Por studimet e mëvonshme treguan se kafeja ndikonte vetën në një nivel të ulët reduktimi të përvetësimit të kalciumit nga organizmi, dhe nuk ndikonte në sekretimin e kalciumit. Doktor Robert Heaney nga Universiteti Creighton thotë se efektet negative të kafeinës tek kalciumi mund të kompensohen me dy lugë gjelle qumësht. Ai mendon se personat të cilët konsumojnë kafen dhe çajin, nuk duhet të shqetësohen duke menduar se kafeina ndikon negativisht në kockat e tyre.

Humbja në peshë

Ky është një zhgënjim. Konsumimi i kafesë rrit dhe shpejton metabolizmin. Një studim i realizuar nga profesionalistët tek 58 000 persona gjatë 12 vjetëve treguan se tek të dyja sekset, edhe te femrat edhe te meshkujt të cilët shtonin nivelin e konsumimit të kafeinës shtonin në peshë, dhe nuk pësonin aspak rënie.

Efektet pozitive të kafesë në trupin e njeriut

Mbërrijnë lajmë të mira për ata që konsumojnë rregullisht kafenë. Ajo madje këshillohet si një terapi e mirë edhe për një sërë sëmundjesh, përfshi atë të zemrës, por mos u çudisni, edhe për fëmijët. Por, nuk është e këshillueshme për gratë shtatzëna dhe ata me ulcerë në stomak. "Kafeja, -thotë një prej dietologëve më të njohur të Italisë, - të bën mirë, ju, ashtu edhe fëmijëve." "Harrojini njoftimet frikësuese", thotë dietologia Chiara Trombeti, e institutit Humanitas Gavazeni në periferi të Milanos. Ka arsye të shëndosha shkencore për ta gëzuar ekspresin e mëngjesit pa u shqetësuar për pasojat negative ndaj shëndetit.

Të dhëna shkencore

Kafeja përmban taninë dhe antioksidante, që janë të mirë për zemrën dhe arteriet. Kafeja mund të lehtësojë dhimbjet e kokës. Ajo është e mirë për mëlçinë dhe mund të ndihmojë në parandalimin e cirrozës dhe gurëve në veshka. Dhe kafeina në kafe mund të zvogëlojë rrezikun e krizave të astmës dhe ndihmon në përmirësimin e qarkullimit brenda zemrës. Por nuk mund të mohohet se kafeja nuk është e mirë për të gjithë. Nëse pi më shumë se ç'duhet mund t'iu bëjë nervozë, mund të shkaktojë shpejtim të rrahjeve të zemrës dhe dridhje të duarve. Gratë shtatzëna, të sëmurët me zemër dhe ata që vuajnë me ulcera në stomak zakonisht këshillohen ta shmangin kafenë. Dr.Trombeti thotë se asnjë nuk duhet të pijë më shumë se 3-4 filxhanë në ditë.

Kafeja ndikon mirë për:

- zemrën e arteriet
- dhimbjet e kokës
- mëlçinë
- cirrozën
- gurët në veshka
- astmën


Publikuar: 14.08.2008 05:52:58
Lexuar: 132 herė
Fjalėt kyēe: Mitet, kontradiktat, konsumimin, kafesė,
  


Lajmet e fundit
Njė debat mbi pikėpyetjet e Kodit tė ri Njė debat mbi pikėpyetjet e Kodit tė ri
Brenda disa ditėve pritet gazi tė vijė edhe nė Maqedoni Brenda disa ditėve pritet gazi tė vijė edhe nė Maqedoni
Del Piero: Beckhami e bėn Milanin mė sfidues Del Piero: Beckhami e bėn Milanin mė sfidues



Lajmet te ngajshme
Rrezet ultravjollcė dhe mbrojtja nga to Rrezet ultravjollcė dhe mbrojtja nga to
Humbja e dėgjimit dhe goditja nė tru Humbja e dėgjimit dhe goditja nė tru
Deri te gjumi i shėndetshėm, me ēaj kamomili Deri te gjumi i shėndetshėm, me ēaj kamomili
Ushqimi kualitativ nė fėmijėri Ushqimi kualitativ nė fėmijėri
Ginkgo Bilboa nuk e ngadalėson demencėn Ginkgo Bilboa nuk e ngadalėson demencėn
Migrena- Zbutja e dhimbjes Migrena- Zbutja e dhimbjes
Hepatiti A, si tė mbrohemi nė ditėt e nxehta Hepatiti A, si tė mbrohemi nė ditėt e nxehta
Marulja zvogėlon rrezikun nga diabeti Marulja zvogėlon rrezikun nga diabeti
Disa veprime pėr tė zbutur reumatizmin Disa veprime pėr tė zbutur reumatizmin
Pesha e lartė e lindjes, rrezik pėr tumor Pesha e lartė e lindjes, rrezik pėr tumor
Google Yahoo MSN